ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ З БРОНЮВАННЯ ТА ТИМЧАСОВОГО РОЗМІЩЕННЯ В ВІЛЛІ "ДЖЕРЕЛО"

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами вілли "Джерело" (далі - Вілли), що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення Гостям, регулюють відносини між Гостями, Замовниками та Віллою, що є виконавцем зазначених послуг.

1.2. Підприємницька діяльність Вілли регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Вілла керується, зокрема, "Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг", затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми документами та правилами.

1.3. Підприємницька діяльність оренди Вілли регулюється чинним законодавством України.

2.ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше), і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя.

2.2. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя, йому може надаватись Номер на два і більше місць з повною оплатою вартості Номера згідно встановлених Тарифів Вілли для розміщення двох та більше осіб в Номері.

2.3. Після оформлення документів на проживання гостю надається ключ від Номера. Оплата здійснюється при поселенні, крім наступних випадків:

- Гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання;

- бронювання для Гостя зроблене компанією з якою є договір про співпрацю;

- у випадку наявності дозволу власника вілли, директора з продажу, керівника служби прийому та розміщення.

2.4. Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності тощо не приймаються Готелем в якості застави.

3. ЗАЇЗД, ВИЇЗД, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

3.1 Режим роботи Готелю цілодобовий.

Час поселення – 14:00 годин, розрахункова година – 12:00 годин.

Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу.

3.2 При проживанні менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години.

3.3 Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей з/до Вілли можливий лише за попереднім письмовим узгодженим бронюванням.

3.4 При достроковому виїзді у зв'язку із скороченням терміну проживання у Віллі порівняно з заброньованим терміном проживання, Гість зобов'язаний попередити Віллу про таке скорочення терміну проживання за добу та сплатити Штраф у розмірі доби проживання та здійснити розрахунок за фактично надані послуги тимчасового розміщення.

3.5 Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання (сніданок входить у вартість).

3.6 Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (сніданок входить у вартість).

3.7 Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.

3.8 Пізній виїзд після 18.00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.

3.9 Діти до 3 років включно розміщуються без оплати (з наданням додаткового місця при потребі).

3.10 Розміщення дітей від 4 до 12 років на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з Прейскурантом Вілли. (сніданок входить у вартість).

3.11 Розміщення дорослих на додатковому місці згідно з з Прейскурантом Вілли (сніданок входить у вартість).

3.12 Вілла має право відмовити Гостю в поселенні у наступних випадках:

- У Гостя відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;

- У Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп'яніння. Поведінка Гостя неадекватна та агресивна.

- Гість відмовляється дотримуватись правил проживання у Віллі;

- Гість внесений у список небажаних гостей;

- В інших випадках, передбаченим законодавством України.

- У спірних випадках питання вирішує адміністрація Вілли.

4. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

4.1. Бронювання Номерів:

- Адміністрація Вілли має право укладати договори на бронювання Номерів. При наявності вільних Номерів адміністрація приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб.

- Вілла має право укладати договір з Замовником на бронювання Номерів шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв'язку (засобів електронної пошти, мережі інтернет, телефонним зв'язком, включаючи факсимільний, різноманітними месенджерами), який дозволяє достовірно встановити належність заявки Замовнику. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового погодження Віллою направленої йому заявки на бронювання.

- Заявки на бронювання Номерів у Віллі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником у строк, визначений адміністрацією Вілли, згідно з укладеним договором.

- Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату. Здійснити передплату можливо на Сайті або іншим способом за попередньою домовленістю з Віллою.

- Негарантоване бронювання дійсне до 12:00 доби за 20 днів до дати заїзду, після чого може бути анульоване Віллою без повідомлення Гостя.

- Гість може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус Гарантованого бронювання) здійснивши передоплату у розмірі 15% від загальної вартості проживання (часткова передплата – для бронювання на період більше однієї доби,), або 100% від вартості бронювання (повна передплата), за допомогою банківської картки, банківським переказом або іншим способом.

- У разі замовлення послуг з раннім заїздом Гостя підтвердження бронювання такої послуги підтверджується Віллою за 48 годин до години заїзду (14:00 год.) дня заїзду.

- У разі замовлення послуг з пізнім виїздом Гостя підтвердження бронювання такої послуги підтверджується Віллою за 48 годин до розрахункової години (12:00 год.) дня виїзду.

- У разі якщо Гість не заїжджає у Віллу або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за 20 діб до 12:00 Дати заїзду, сума передоплати не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Вілли.

- Підтверджуючи бронювання Номеру у Віллі, Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком Ануляції бронювання та правилами, які діють у разі неприбуття.

4.2. Анулювання бронювання:

- Скасування підтвердженого бронювання здійснюється шляхом направлення Віллі повідомлення у письмовій формі на електронну адресу villa.dzherelo@gmail.com , або за телефоном +389689311713. Анулювання бронювання безкоштовне (крім спеціальних тарифів, які не передбачають повернення попередньої оплати), якщо воно зроблене у строк за 20 днів та раніше до Дня заїзду Гостя. Замовник отримує підтвердження скасування бронювання.

- У випадку скасування бронювання після зазначеного часу Замовник сплачує Виконавцю всю суму передплати, в тому числі, включаючи вартість замовлених додаткових послуг

- У разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за 20 діб до 12:00 години Дати заїзду в Готель, сума передплати не повертається та вважається Штрафом, стягнутим на користь Вілли.

- Всі ціни на послуги зазначаються у гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях.

4.3 Оплата проживання проводиться до заїзду Гостя. Оплата може бути здійснена готівкою, кредитною картою, банківським переказом, по перерахунку тощо. Вілла приймає банківські карти: Visa, Mastercard.

4.4 У вартість Номера включений туристичний збір у розмірі 1% від вартості проживання.

4.5 Умови звільнення від сплати туристичного збору:

- наявність наказу на відрядження у Гостя при заїзді та / або надання його скан-копії при бронюванні. Для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання була направлена скан-копія наказу на відрядження, в іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок або оплачений гостем на місці;

- наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами, та особи, що супроводжують інваліда I групи або дитину-інваліда (не більше одного супроводжуючого);

- наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (у тому числі учасники АТО);

- наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, що підтверджується відповідними документами;

- вік Гостя до 18 років.

5. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ВІЛЛІ

5.1 Гості, які проживають у Віллі, зобов'язані дотримуватися цих Правил, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.

5.2 Вілла не рекомендує залишати кошти ,коштовності та інші цінності в Номері.

5.3 Вілла відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей лише за умови, що вони були окремо передані Віллі на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. Сейфи, розташовані в Номерах до цієї категорії не відносяться).

5.4 Гостям, які проживають у Віллі забороняється:

- заносити і зберігати у Номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я громадян та збереження майна;

- Залишати в номері сторонніх осіб (особи, які не заповнювали і не підписували реєстраційну карту гостя), а також передавати їм ключі від номера;

- Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього Готелю (в номерах, коридорах, холі та ресторані тощо). Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці – інформація знаходиться в адміністратора. За куріння у заборонених місцях, Гість зобов'язується сплати Штраф у розмірі 100% вартості номера за добу за кожне порушення.

- виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;

- користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації Номеру;

- використовувати обладнання Вілли і Номеру не за призначенням;

- порушувати спокій проживаючих Гостей після 22:00 години вечора і до 9:00 години ранку;

- приносити і зберігати на території Вілли вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї.

- Проживання з тваринами.

5.2. Права та обов'язки Гостей:

- Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 09:00 години до 22:00 години. В разі, якщо відвідувач залишився в Номері після 22:00 години, Гостю необхідно доплатити різницю між двомісним і одномісним проживанням у випадку, якщо Гість сплачував тільки за одномісне проживання. Якщо в Номері вже було зареєстровані двоє Гостей, за розміщення дорослих на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з прейскурантом Вілли. Вартість можна дізнатися звернувшись у Віллу або у відділ бронювання ;

- Гість зобов'язаний відшкодувати збитки Віллі у випадку втрати або пошкодження майна Вілли, а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Вілли. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Віллі на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п'яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту.

6 . ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАЙНОМ ВІЛЛИ

6.1. Вілла надає відвідувачам для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник та ін.), сантехнікою й іншим устаткуванням.

6.2. Відвідувачі повинні дбайливо ставитися до майна Вілли, використати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора. 6.3. Після заселення в номер, протягом однієї години Гість має право заявити адміністратору служби прийому та розміщення про виявленні недоліки предметів оздоблення та комплектації номеру Готеля. При відсутності заяви і при виявленні адміністрацією при виїзді Гостя втрати чи пошкодження власності Вілли, Гість оплачує матеріальні збитки.

6.4. При поселенні в номер гостю видається ключ з брелком, який він зобов'язаний повернути в день від'їзду. У разі втрати гостем ключа чи брелка нараховується штраф у розмірі 450 грн.

7. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ

7.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені. Забороняється залишати включеними електроприлади і освітлення після виходу з номера.

7.2. У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номеру чи видані для користування персоналом Вілли. У разі потреби зарядки акумуляторів під час відсутності відвідувача в номері, варто звернутися до адміністратора, що поставить на зарядку акумулятор (мобільного телефону, відеокамери і т.п.).

7.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної та гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера. 7.4. Споживання електроенергії для Вілли лімітовано. Нерозумне її використання може призвести до відключення електроенергії у всьому будинку.

8 . ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ

8.1 Територія Вілли, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна Вілли.

8.2 Відвідувач приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях Вілли (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження
Двомісний номер Стандарт
Однокімнатний номер площею 15 кв.м.
Номери даної категорії знаходяться на першому поверсі.
Укомплектовані всім необхідним.
Номери цієї категорії не мають балкону.
Розраховані на розміщення до 3х осіб (надається додаткова місце за додаткову плату).
Детальніше
Двомісний номер Покращений
Однокімнатний номер площею 15 кв.м.
Номери даної категорії знаходяться на першому, другому та третьому поверхах.
Номери цієї категорії мають балкон.
На балконі: стіл та стільці.
З балкону відкриваються гарні краєвиди.
Розраховані на розміщення до 3х осіб (надається додаткова місце за додаткову плату).
ДЕТАЛЬНІШЕ
Напівлюкс Двокімнатний
Двокімнатний номер площею 24 кв.м.
Номери даної категорії знаходяться на третьому поверсі.
Номери цієї категорії мають балкон.
На балконі: стіл та стільці.
З балкону відкриваються гарні краєвиди.
Розраховані на розміщення до 5 осіб (надається додаткова місце за додаткову плату).
ДЕТАЛЬНІШЕ
Апартаменти Двохярусні з власною кухнею
Двохярусний номер площею 45 кв.м.
Номери цієї категорії мають балкон.
З балкону відкриваються гарні краєвиди.
Розраховані на розміщення до 5 осіб (надається додаткова місце за додаткову плату).
ДЕТАЛЬНІШЕ
Left
Right
Tilda Publishing
Східниця, вул. Незалежності 27 В
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
Made on
Tilda